onsdag 2010-06-09


Fan. Jag behöver inte det här just nu. Dom bygger om precis utanför min vägg. Gräver och slamrar. Här sitter jag och försöker göra något vettigt med mitt liv, till exempel göra klart en uppgift som jag fixade mig igår (careface). Jag har dessutom inte sovit mycket alls inatt, om ens något.

Igår tog det en himla tid innan älsklingarna kom och hämtade mig. Jag, Rasmus, Tim, Julia och Marius åkte in till maxi och handlade karameller innan vi åkte runt i Ås och samlade ihop madrasser, filtar, täcken, kuddar, tv och filmer. Vi installerade oss i Christers lägenhet för att sen rejsa vidare till Tvärsnett och lämna Rasmus bil. Efter det tog vi en tripp till Raggarn i vanlig ordning. Där handlades det chips och godis och sen åkte vi tillbaka till lägenheten igen. Vi kikade på 2 filmer och när jag senast kollade på klockan stog det 04.27. Efter det orkade jag inte ens bry mig längre. Vi hade det mysigt och kramades i alla fall, och det sista jag ville tänka på var att jag var den enda som skulle upp till skolan på morgonen.

När klockan slog 7 ringde klockan och jag gick med trötta steg mot mitt hem. Jag hann inte mer än lägga mig i soffan så ringde nästa alarm och då var det dags för skolan. Fast innan jag gick till bussen tog jag mig en tur förbi mysisarna och kollade om dom var vaken. Det var dom.

På skolan hade vi föreläsning och fika och sen gick jag hem. Imorgon har jag en lektion. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0