onsdag 2010-06-23


Det blev himlans fint väder idag. När jag kom hem gick jag direkt och badade och när jag var klar med det satte jag mig vid datan utan att kolla ut. Så när vi åkte ner till momma efter middagen upptäckte jag till min stora förvåning att solen sken. Jag och bror satte upp studsmattan. Det blev kvällens mission, sen orkade vi inte mer. Han drog iväg med grabbarna för att hämta ut "knarket" och sen träna. Vi andra fikade och sen åkte jag och mami hem igen. Vi kikade på tv en stund och halv 12 (?) kom vi på att vi ville ta en promenad. Hur härligt som helst!! Hoppas på fint väder även imorgon för då ska jag gå en runda på stan med åse.

Nu ska naglarna målas om och sen ska här sovas. Känns som jag inte gjort annat sen jag fick sommarlov, men dagarna går alldeles för fort. Jag får skylla på det sålänge.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0