söndag 2010-06-06


Det var ett tag sen. Jag bor numera med min iphone. Det enda som inte funkar är bloggen, annars är det morsning och goodbye med datorn.

Studenten var så jävla bra!! Jag började med att åka bil med Jobin, Marius, Mattias och Christer. Vi åkte runt och kollade på fula och snygga studenter på flak. När vi blev less så åkte vi och hämtade Åse vid marité. Sen åkte vi 6 pers i Robins trånga bil till bygden. Jag och Åse lockade mitt hår (som förövrigt tog en evighet) och gjorde oss iordning för middag och förfest hos Emil. Vi fick god mat och dricka i magen innan vi begav oss mot Marius. Vi blev hämtade med bil och sen var det staden som gällde. Det roliga började efter 12. Humöret var på topp och vi röjde framför scenen vid rådhuset. Jag älskar mina vänner!! Och alla studenter var fina och glada.
Kvällen avslutades på en trapp vid Kebab baren innan vi fick skjuts hem till bygden igen. Jag slocknade ganska omgående och sen var den dagen slut.

Nu var det så jävla tråkigt att skriva så nu ska jag göra nåt roligare vettja.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0