the end



Trodde att jag var klar med mina arbeten för någon dag sen, men nu är det så att jag faktiskt är KLAR med varenda jävla (!) uppgift i skolan. Jag har INGENTING kvar. Imorgon ska dom sista böckerna lämnas in och efter fredagens avslutning tänker inte jag sätta min fot på den där skolan förns det är dags för årskurs 3. Sådeså.

Kvällen blev inte intressantare sen sist jag skrev. Skrev dom sista meningarna på arbetet och la ner det i väskan så att jag inte glömmer imorgon. Tog med en tur förbi lägenheten och hämtade alla filtarna och min älskade kudde (som luktar pojke nu) som jag inte ens sov på. Nu blir det kvällsfika och sömn! Ciao.


IDAG FYLLER CAMILO ÅR, OCH PÅ FREDAG FIRAR VI!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0