torsdag 2010-06-17


Idag klippte jag av mig håret. Punkt. Okej, ska jag va ärlig så är det faktiskt ganska långt fortfarande men jag skojjar inte när jag säger att det känns som jag har en dm långt hår. Fick lite panik när jag och åsis satt på donkis och håret bara ramlade av skallen på mig. Funderade ett tag på att bara krypa under bordet och inte komma fram, men då kom jag på att håret inte växer fortare för det. Så jag la den idén på hyllan, iaf för ett tag.

Jag satt faktiskt på salongen i 2 jävla timmar imorse. Från kl 9 till 11.10. Sen tog jag mig en tur på stan i min ensamhet tills åse var klar på kliniken där man lär sig gå (typ?). Då gjorde vi sällskap på donken och sen tog vi en svängom på stadens gator innan vi åkte hem till henne och lökade. Och kollade på världens, och då menar jag verkligen världens, äckligaste klipp på youtube. Den slår alla klipp med äckel som måste klämma gigantiska finnar framför kameran varje dag. När vi ansåg oss klara med det så åkte vi in till stan för att möta upp madelene. Det blev underklädesshopping och sen tehuset. Där satt vi ett bra tag tills linnea och linnea kom dit och gjorde oss sällskap. Jag åkte hem och åt middag med mamsen innan vi åkte ner till momma och lekte med vovvis på hennes gräsmatta.

På kvällskvisten åkte jag och grabbar till Maxi och handlade. Jag, mattias och robbis åkte ner till sjön en sväng och kollade regnståndet (dom kallade det så) och sen lämnade robban av mig hemma. Sen har jag letat en söt liten bil som jag ska köpa. Hittills har jag hittat en, men den fick ju nobben av alla som visste vem föraren var.


puss och godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0