torsdag 2010-06-24



Idag har nog varit den händelserikaste dagen på hela veckan, just för att jag bara varit i stugan och hemma på sofflocket hittills. Men när det var så fint väder idag så kunde jag ju inte ligga hemma och kolla på film hela dagarna. Jag tog på mig kläder, försökte få tag på åse i en halvtimme, gav upp och gick ner till momma istället. Var där i några minuter innan åsepåse hörde av sig. Fick skjuts av mamma till henne och sen svishade vi in till stan med DJ Bengt. Jag shoppade kläder och smycken. Gott!!

Sen fick jag hämtning av gänget. Middag stog på schemat. Vi (dom flesta av oss) var nyttiga och tog en sallad på Daffys och jag var en av dom som var nyttiga. Efter middagen tog vi oss en svängom på staden igen och jag handlade ännu mer smycken och en fin tunika. Och nagellack. Sen åkte vi upp till Lillänge och käkade glass. När vi kom hem sålde Emil bilen så jag och bror fick hämta upp han och jonas där med madelenes bil. Medan vi väntade på dom inne i stan så åt vi choklad och drack redbull på simons jobb. Kvällen har spenderats på bygden. Vi har rejsat robbans fulbil och kastat gris (fast vi körde med gundt istället för gris) med en vattenflaska. Myggen måste iaf vara mätta och belåtna. Den känns på benen.

Det där var in i minsta detalj det... Nu ska jag skalla kudden.

pussss


(ni fick en bild på mina söta örhängen också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0