you are my sweetest downfall



Precis som väntat så bunkrade jag och mamsen upp med gottis och kikade på This is it med Michael Jackson. Kanske inte det bästa jag någonsin sett men tårarna kikade fram ändå minsann. Jag har även spikat min tatuering nu!! Nu ska jag bara våga beställa en tid och göra den också. Får väl se hur det går...

Nu ska jag dejta kudden för nu är naglarna nymålade och fina. Imorgon drar jag förhoppningsvis till stugan och stannar där ett par dagar. Fredagen ska spenderas med mina älsklingar i Ås. Vi ska mysa vid sjön och leka lekar. Längtar lite då kanske!


sovmusiken är på högsta volym och jag har trötta ögon, perfekt! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0