you're too fine to be single



Jag borde verkligen sova, och då menar jag verkligen det. Om jag ska orka upp imorn så är det bara att skalla den mjuka fyrkantiga omgående. Enda kruxet är att jag inte är ett dugg trött. Sen när slutade jag vara det? Att vara kronisk trött under hela andra året på gymnasiet kanske inte var så dumt ändå, jag menar jag får ju vara pigg nu i alla fall. Eller? Mitt otrötta tillstånd har resulterat i att jag har läst säkert 25 bloggar, och inte blev jag tröttare för det heller. Jag blev snarare inspirerad till olika saker. Nu har jag till exempel precis målat mina naglar för andra gången ikväll. Nu är dom vita men vi får väl se vilken färg det är på dom innan jag lyckas somna.

En sån här kväll önskar jag mig nästan läxor (shit, ser jag mig själv skriva det där?!). Med den meningen har jag bevisat för mig själv att sömn är väldigt nödvändigt just nu.


jag undrar varför skaka rumpa-låten alltid spelas när jag bloggar. påminner alldeles för mycket om bugrun...


nu gick jag nog, godnatt


kött fifan, shaka den för sean banan! skaka rumpa, skaka rumpaaaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0