100301


Religionsprov, check! Jag kunde ju inte direkt briljera med mina icke existerande kunskaper om gud och kristus och allt vad dom heter. Jag skrev iaf tills fingrarna och handen gjorde ont, och då var jag nöjd. Lär ju bli ett fett omprov sen, men whattaheck - i'll survive.

Ikväll skulle jag ha gjort min artikel klar eftersom lektionerna på skolan var allt annat än koncentrerade. Meeeen jag tog mig en sväng på stan och stannade där alldeles för länge med Fredrik och hans kompisar. Handlade mig en halsduk, örhängen och en tröja. Skulle köpa en blomma till mamma men fan, det hann jag ju inte. Det får bli imorgon när jag springer ner och köper en klänning.

Nu blir det för mycket om jag inte sätter punkt här. Så... punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0