100305


Det blev en hyffsad tidig kväll denna afton. Jag och grabsen träffades hemma hos Malte och kikade på Viva la Bam och drack Trocadero. Nästan som i en dålig film från 1990 (förutom MTV då). Sen kom det fler folk och ölen åkte fram. Kvällen har varit jäkligt seg men helt okej. Hade nog önskat lite mer drag och lite mindre kolsyra och cips i magen. Så här när det är dags och sova kan man ju ångra sånt ibland. Bror min har inte ramlat innanför dörren än och han ska åka upp till stugan imornbitti (om någon timme) han. Good luck chuck säger jag bara!

Nu ska jag stirra in i skallen ett tag innan jag ska susa upp ur sängen och rida Odiiiin. Wonderful.


it's a secret I will never tell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0