hähähää


Ja men chill dag dårå. Nä, skämt åsido. Den har varit bra. Jag och Åse vaknade ganska tidigt (13.00) och kastade i oss frukost. Sen drog vi vidare mot stallet där vi tog oss en tur på Oden och Portos. Det var en otroligt bra ridtur förutom snöovädret som kom ganska plötsligt och alla jäkla travhästar som kommer i full fart med vagn och grejer. Portos var inte bekväm i dom situationerna men jag hade ju turen att sitta på en gammal travare så jag kunde vara lugn. Mamma hämtade oss så vi kunde åka hem och byta om och sen åka på bh-jakt i stan. Åse hittade en på en gång medan jag provade 797098 st och hittade ingen. Skitliv.

Nu har vi varit hem till påse och hämtat skotergrejer så vi kan åka till min stuga imorgon. Jag längtar efter någon timme framför öppna spisen och bastun. Helt klart det bästa med fjällstuga!! Nu fattas bara en badtunna innan det är fulländat.

Nu ska jag sova några minuter innan jag och min fru ska åka på bio. MYYYYYSIGT!!



can't wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0