home again



Hemma. Och gud så skönt det känns att få påsklov imorgon! Dagen har gått lätt och smärtfritt. Började som sagt med provet. Det gick bra tror jag, det kändes åtminstone så. Sen behövde jag bara vänta i 20 minuter innan vi började för dagen. Vi gjorde klart vårt arbete och sen tog vi lunch. Efter lunchen var det redovisning av arbetet och fika. Skön dag. Imorgon blir det lite jobbigare, men vi har ju lovet att se fram emot. Helgen är redan planerad. Jag ska rida Oden lite och göra klart mina arbeten. Ikväll ska religionen vara inlämnad och jag ska bara renskriva den. Sen är det bara idrott och projektet kvar!! Puh.

På måndag drar jag till stugan och stannar där hela veckan. Ska bara köra jävla massa skoter och basta som tusan, mer orkar jag nog inte. Mamsen ska också vara uppe hela veckan, så god mat får jag också minsann. Fattas ju bara riktigt kanonväder så blir det ju perfekt!


Nu ska jag däremot slänga i mig någon föda och sen åka ner till ridskolan och rida lektion.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0