home sweet home


Jag ligger på latsidan idag. Klev upp imorse och tog praktiskt taget några få steg ner till Emils bil på en gång. Vi lastade upp alla dunkar på flaket, och rasmus och mig i "baksätet", och sen rejsade vi ner till macken och tankade. Väl hemma tryckte jag i mig lite frukost och sen var det dags för dagens första tur på lederna. Brors skoter gick sönder igår så han lånade papsens och jag och madelene åkte på min lilla skoter. Det gick bra och vi överlevde. Sen var det massa städning och fix innan det var dags för hemfärd. Hem till bästa Ås, till bästa sängen och till bästa duschen. Jag kastade mig ner i ett kokhett bubbelbad det första jag gjorde och sedan dess har jag suttit här - i morgonrock och med ett badlakan på huvudet. Inte särskilt glamouröst men ack så skönt.

Imorgon är det skola och jag längtar efter mina damer. Det blev ju som det blev med bowlingkvällen för mig, men det kändes så jäkla dumt att tvinga pappa att köra från Åkersjön och tillbaka igen bara för att lämna mig.


NU - wipeout!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0