körv



Jag tog min tårta och åkte ner till mommo och åt upp den. När den var slut så skjutsade papsen upp mig till rasmus. Vi skulle nog egentligen spela kort men det slutade med att vi tog oss en tur till Maxi. Jag och madelene försökte leka kurragömma med grabbarna men dom gick och köpte korv istället. Torrt, mycket torrt. Vi provade istället hundbäddar och klämde på igelkottar. I vanlig ordning ska det också sladdas lite innan vi kan åka hem.

Nu har jag suttit i sängen och tänkt plugga i säkert 2-3 timmar men har fortfarande inte skrivit ett enda ord på rapporten. Och spanskaprov har jag imorn också. Och föreläsning. Och kondom-mingel. HAHA

good night, sleep tight - eller loose


sommaren 2010. probably the best summer in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0