LISTA


Gjorde samma lista som Julia för någon dag sedan men kunde inte uppdatera bloggen då. Här kommer den:

Lovar du att vara ärlig? – aa för fan
Du heter: -  Elin oftast
Smeknamn: - Plutten, Tjorven, Peppis osv
Låt som när du är ledsen sörjer till? – melissa horn, john mayer och moffas begravningslåt
Beroende av: - kärlek
Vad tror folk om dig? – det vill jag kanske inte veta, förhoppningsvis inget dåligt
Stämmer det? – det beror ju som på vem man frågar men jag försöker att vara artig och uppfostrad
Hur imponerar man på dig? – man köper en ponny till mig
Brukar du skratta för dig själv? – nästan jämt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? – ”ja det lät jävligt bra J packa ner mig i din väska vetja ;-)” – från camilo
Var bor du? – ås, världens bästa ås
Trivs du där? JAAA!!
Brukar du bli för full? - nej
Är du allergisk mot något? – otrevligt personer och otrohet
Hur svarar du i mobilen: - ”hallå”, ”hej det är elin”, ”halloj”, ”aaae” osv
Antal timmar sömn inatt: - 7.5
Brukar du komma i tid: - om man går SPIT måste man det, annars får man en röd lapp i fejjan
När mår du bra: - när jag umgås med folk jag trivs med
När blev du fotad senast: - det var nog någon dag sedan
Hur känner du dig nu: - hyffsat
Vanligaste färg på dina kläder: - det varierar verkligen, men svart brukar ha en tendens att vara återkommande
Vad tycker du om fötter: - jag säger som julia: ett bra transportmedel helt enkelt
Vad saknar du: - soliga kvällar med bästa vänner
Hade du en bra kväll igår: - jovars
Favorit dryck på morgonen: - kaffe och multivitamin
När brukar du oftast gå och lägga dig: - väldigt sent de senaste dagarna, törs inte säga
Är du blyg? – nej, men jag önskar ibland att jag var det
Sysslar du med någon idrott: - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - svårt fråga, men ja det gör jag nog
Har du spytt offentligt: - yes sir/ma’am
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: - haha vad skulle jag inte göra?!
Är du nöjd med ditt liv: - yes
Är du bortskämd: - jag är bortskämd med fina vänner och fin familj
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? – michael jackson (”ändra det du inte gillar”)
Vad längtar du till? - sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? – yes
Vad använder du för shampoo? - sunsilk
Tycker du om någon just nu: - kanske det
Gröna eller röda äppeln: - röda
Gillar du golf: - mini-golf brukar vara kul
Vilken tid gick du upp idag: - 7:15
Har du sovit i din egna säng inatt: - jag somnade och vaknade där iaf
Har du strumpor på dig nu: - ja
Är det okej att gråta: - självklart!
När grät du senast: - i torsdags (på lovet)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: - köpa en bil
Bär du glasögon eller linser: - nej jag zebra
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: - bara för kvalitén isf
Har du piercing: - ja, öronen och naveln
Vill du gifta dig: - törs inte tänka så långt än
Vill du ha barn: - samma där
Solar du ofta: - någon gång i månaden och hela sommaren
Är du bra på att laga mat: - bättre än pappaÄr du flygrädd: - ja, och ännu värre blev det om johan råkade somnaHur vig är du? – som ett kylskåp ungefär
Är du musikalisk? – haha nej
Vad dricker du helst när du är törstig: - vattenVilken är din favoritglass: - den där långa isglassen med olika färger
Tror du på ett liv efter döden: - jag vet inte, kanske
Tycker du om sushi: - har aldrig vågat prova
Vad äter du helst när du ser på film: - popcorn
Är du morgon- eller kvällsmänniska: - nattmänniska!Vilken ögonfärg har du: - blue
Har du någon gång gråtit dej till sömns: - japp
Biter du på naglarna: - när det behövs bara
Röker du: - nej
Hur ofta tränar/motionerar du: - om ridning räknas så är det några ggr i veckan
Senaste låt du hörde: - johan mayer – i’m gonna find another you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0