mitt paradis


Lever livet i stugan med vänner och massa massa massa skoter. Det är fan helt underbart att ha ett ställe där man bara kan koppla av. Inga måsten, ingenting. Vaknar på morgonen, sätter sig framför öppna spisen, käkar frukost, startar skotern och drar iväg en sväng, käkar lunch, åker ut en sväng till, kommer hem till middagen och därefter är det förmodligen mys med familj eller vänner.

Igår var emil och madelene här med mig och åse och spelade kort och drack te. Vi spelade plump och JAG VANN. Ville bara säga det så att alla visste att - JAG VANN. Fantastiskt!

Idag vaknade jag och åselipåse hyffsat tidigt. Jag tror båda två var som zombies när vi satte och framför bordet i köket och skulle försöka äta. Tecken på alldeles för lite sömn. Allan allan allan allan! Internt.... Resten av dagen har vi varit ute och åkt skoter med kompanjonerna (thorell/totland) och väntar nu på att dom ska ringa alternativt komma hit ikväll igen. Emil kör nog mer än gärna bil då han har köpt sig en S10. Ja Johan, du läste rätt - en S10 ;)

Nu ska jag göra te och myyyyyyysa. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0