plusgrader - finallllly


Det visade sig att jag inte var den underbara inneboende hos mina föräldrar som jag hade hoppats på. Jag vaknade när klockan ringde (ställde ju såklart den så att jag skulle vakna), snoozade i en kvart men hörde ingen som var vaken så det var lugnt, somnade ganska kraftigt, slocknade totalt. Vaknade halv 1 av att mamma kommer in och undrar om jag vill ha ägg på min macka. Damn it! Så var den idén förstörd... Jag begav mig istället ner till hest och red en sväng. Idag var han inte alls peppad. Behövdes lite övertalning vilket känns ganska konstigt. Känns ju ändå som att en tur i skogen ska vara lajbans och skoj men nu försökte sötnosen till och med vända och springa hem. Det blev ingen lång tur då det kanske berodde på att han kände lukten av maten som låg i krubban innan vi gav oss ut.

Resten av kvällen har spenderats i soffan med papi. Vi har sett Blåsningen och Wallander: Mastermind. Också handlade han mc donalds dagen till ära. Mamma har jobbat så hon fick inte vara med.

Imorgon ska jag åka in en sväng på stan med mamma och mommo och sen kanske ta en tur på isen med lilldjuret. Han har fått så "kraftig benstomme" på senare tid så han kan nog behöva lite motion.

-----------

NEWSFLASH!!! På onsdag tar jag med mig världens bästa åse-påse till min stuga i Åkersjön. Vi ska köra en favorit i repris från något år sedan när vi var de enda med gympadojjor på hela fjället. Kanske skippar den idén och åker massor med skoter istället med skoterskor. Blir ju wonderful, awesome, fett, chill, bäst och helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0