sail away



Puh, vilken kväll. Sprungit runt som en jävla apa i hela huset och letat efter mitt usb. Eller, först jävlades jag med hotmail ett himla tag. Till slut lyckades jag blocka mitt konto så nu kan jag inte skicka mail med min hotmail. Fantastiskt! Msn funkar iaf. Sen jävlades jag ännu mer med zonline innan jag till slut gav upp helt med allt som hette mail. Istället sprang jag runt och letade mitt usb som verkade vara omöjligt att hitta. Men så, äntligen, hittade jag det i min allt-i-allo-gömma under min säng. Kashing! Så då var det bara att skicka iväg bilderna till johan. Kvällens mission - completed! Nu återstår någon timmes sömn innan det är dags för school. Nu är jag inte too cool for school längre. Nu säger jag bara en sak - ingen fler sjukdag innan sommarlovet, varesig jag är dödssjuk eller inte. Har haft alldeles för mycket frånvaro nu på slutet. Ajabaja.

godnatt, dröm sött



I'm gonna hold on to the times that we had
I'm gonna find a way to make it without you
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0