saturday night



Min säng har nog aldrig varit såhär skön. Förutom den gången när jag kom hem från spikbodarna, då var den också väldigt skön. Jag börjar redan nu med att be om ursäkt. Jag kommer bara svamla mig igenom det här inlägget, men jag tänker ändå skriva. Kan ju vara någon som vill veta liksom.

Ikvääääll har jag först varit och käkat middag på max med madelene, emil, emlis pappa hans och min bror. Sen åkte vi ner till simpa-staffe och kollade på när han spelade BF. Kuuuul liv. Vi spratt vidare ut i bilen och åkte till maxi. Där köpte vi nödvändigheter för att kunna se på film (Ben & Jerry, Kinderägg och Powerade) och sen åkte vi till simpa-staffe igen och kikade på en asgrym film. Dom slogs. Det var kul. Det var faktiskt kul. Jag kom hem för någon timme sen så nu är det dags att glo in i skallen ett tag. Imorgon får jag rida också. Perfekt! Nu är jag friskförklarad så nu kan ingenting stoppa mig.


godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0