sjukis



Kan jag bara få någon jävla semester snart? En lång semester som jag kan spendera i ett soligt land men mina fina vänner. Imorse när jag vaknade så kunde jag knappt andas, hade feber och huvudvärk. Veckans förmodligen lugnaste dag med "klamydiamingel", drama (film) och bad - och då ska jag vara sjuk. Jag tror inte att jag tar mig iväg till skolan imorgon heller som det känns. Jag blir sjukt sur om jag måste stanna hemma i helgen också.

HAHA jag vaknade ju iaf med världens snyggaste frisyr. Tordes inte ta någon bild men ni får nöja er med en annan.



Slänger in en fin bild från en mycket bra kväll. Blir ju repris på min födelsedag!!








kom tillbaka, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0