sleep over


Jag har min åsep här inatt också. Ikväll har vi varit på bio och sett Percy Jackson. Helt okej film, över förväntan faktiskt. Sådär spännande emellanåt så man bara sitter på nålar och väntar på vad som ska hoppa fram på skärmen (nej, det är ingen skräckis), men jag är rädd ändå. Sedan hämtade vi upp the Jocke Nilsson igen för han ville åka med hem till bygden. Ganska imponerad över att han sprang från tennishallen ner till hemköp på ca 5 minuter. Väl hemma så blev både jag, åsep och bror sugna på chesseburgare men det var en kvart kvar tills det stängde. Hade ju kunnat gå bättre med livet precis då.

När vi kom hem blev det lite jobbigt läge. Jag har trott hela tiden att papi ska jobba hela dagen imorgon också drar vi till stugan på eftermiddagen. Tydligen så hade han tagit ledigt för att kunna åka upp redan från morgonen. Jag som hade planerat in hela förmiddagen med häst och blåbärshoppning. Tji fick jag, bara att ställa in... Fast en extra dag med skoter är ju inte helt fel det heller. Gäller att se det positiva, har jag hört.

Godnatt mina kära


hope is stronger than reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0