söndag 2010-03-21



Mätt i magen och redo för ett bad. Vaknade ändå hyffsat tidigt för att vara mig idag. Finns ju inget skönare än att ligga kvar i sängen när alla andra är uppe och stökar och bökar, men jag sov bara till 12 idag. Då slängde jag i mig lite frukost och tog en promenad ner till ridskolan. Plockade in Oden från hagen och inväntade Sandra som också skulle ut samtidigt. Vi red en lugn sväng idag för vi hade "lilla" Tore med oss idag. På hemvägen råkade vi ut för en liten knepig, men ROLIG, händelse. Vi red förbi en hage med 5 hästar i och helt plötsligt börjar dom springa som galningar efter oss. Våra hästar blev såklart minst lika rädd och sprang iväg innan jag och sandra hann reagera. Vi garvade hela vägen tillbaka till ridskolan för bilderna i huvudet var nog det roligaste jag sett någon gång. Vi satt på långa tyglar och måste nog sett ut som trasdockor däruppe på ryggen. Haha!

Nu ska jag skutta i ett kokhett bad och sen ta tag i lite skolarbeten. Missade 2 prov under tiden jag var sjuk och har dessutom en skitgammal uppgift som jag bara gjort halvklar. Jäkla massa måsten hela tiden.




I kind of like the feeling
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0