texas vs. åkersjön


Herregud, jag har ju nästan glömt bort att jag faktiskt har ett liv hemma i Ås också. Hästar som ska ridas, rum som ska städas, läxor som ska göras osv. Här tänker jag seriöst ingenting och kan nästan få lite panik när jag inser hur längesen det är som jag pratade med någon från "bygden". En kille vi har pratat med ikväll via Skype är iaf Johan Fransson. Han var sig lik och körde på samma humor som innan han åkte, skönt. Inser nu hur jävla roligt vi kommer ha när han kommer hem och vi får träffa honom. Helt vrickat att vi inte ens har sett han i verkligheten på ett år. När vi hade loggat ut och sagt hejdå så pratade vi gamla minnen. Herre min jesus vad roligt vi har haft på hans gård, inte minst grabbarna när dom har jobbat. Fan vad man uppskattar att kunna se tillbaka och komma ihåg exakt varenda detalj!

Nu lär jag inte kunna sova på ett bra tag, trots att jag borde sovit för några timmar sedan. Det är ju som lite svårt när vännerna sitter i soffan och mysfaktorn är så gott som på topp.

Morgondagen blir sista dagen på lederna för den här veckan, sista dagen på skotern för den här veckan och framförallt sista lovdagen. Som tur är så går vi bara 2.5 vecka innan påsk så det är ganska skönt ändå.

Sova var det ja....

(Johan droppade skönaste  kommentaren som har gått på repeat hela kvällen sedan dess. Emil viftade med en hundleksak i kameran (don't ask why) och såhär i efterhand när man kollar på utseendet på leksaken så kan man ju faktiskt förstå hans uttalande. Leksaken ser ut ungefär såhär: ()-(). Som två bollar med en pinne emellan. Johan får ett konstigt uttryck i ansiktet och säger "Men vad fan är det där för dildo?!". Ja, det är ju aldrig lika roligt när man återberättar och speciellt inte på en bloggjanne. Jaja, det var kul iaf. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0