tisdag 2010-03-16



Det här måste nog vara den segaste skoldag jag någonsin varit med om. Den har inte varit speciellt ansträngande eller seg på det sättet, men klockan har inte tickat på lika snabbt idag. Började dagen med en skön lektion på draman. Vi lekte med stolar och bollar, man slutar ju aldrig förvånas över vår lärare.. Sen skyndade vi tillbaka till skolan och lyssnade på föreläsningen. När den var klar och jag hade käkat lunch så kändes det som klockan skulle kunna vara ungefär 1 men då kollar jag på klockan och ser att den är 11. Redan där började ögonlocken bli tyngre och tyngre.

Gick på stan med jullis och hennes kompis. Jag blev helt kär i tröjan som jullis köpte!! Tur att hon kommer ha den på skolan så att jag kan titta på henne hela dagen. Hittade också en jättesöt klänning som jag kände för att köpa. Behöver något att ha på mig nästa vecka när jag ska fira 2 av mina 18åringar. På onsdag är det sarap som ska firas, men då har jag redan bestämt att jag ska ha en somrig klänning. På fredag är det matilda som ska firas, och där skulle jag nog kunna tänka mig en ny klänning. Det känns ju bättre om man har en ursäkt för att köpa en klänning när det inte ens är snöfritt på gatorna än. Jag skiter nog fullständigt i det och drar på mig sommarklänning och min lilla jeansjacka. Det är ju trotsallt inomhus..

Nu har jag snart tinat upp och vilat ögonlocken lite så att jag kan kila ner och rida Elins ponny en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0