torsdag 2010-03-25



En 17-åring mindre. Sara fyllde 18 i tisdags så igår firade vi henne. Vi började hemma hos henne med kebab och soffmys. Sedan slängde vi på fejkfacet (sminket) och taggade till. Det kom lite fler folk och hälsade på och efter ett tag drog vi mot stan. Världens förmodligen gulligaste storebror körde från Ås till Brunflo för att skjutsa oss in till stan. Vi åkte till Måns och umgicks där tills dom jävlarna över 18 stack iväg till krogen. Då åkte jag, Åse och Linda till mc'donalds på Lillänge och åt maaaat. Vi slocknade i åsepåses säng alldeles för sent kändes det som och imorse var det dags för skola kl 08:15. Life's gooood!!

Dagen har varit, ja gissa själv, ganska tung. Lektionerna har varit helt okej och jag har läst fruktansvärt mycket spanska ska ni veta. Hela 7 sidor i en läsbok. Inte illa pinkat...

Ikväll har jag firat mosters karl som fyller år. Börjar lite smått ångra att jag inte åt någon tårta. Jag tog mig en ynka negerboll (ja det heter så) och drack kaffe. Skrivit artikel har jag också gjort. En helt artikel på en kväll. Min mamma blev iaf imponerad!! Har bestämt mig för att sova lite fler timmar inatt så nu checkar jag ut. Försökte ladda upp en fancy film på sarap och elias när dom dansade igår men det tog ju alldeles för lång tid för min smak. En annan gång.


tjing-tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0