who says



Ja men såatteeee min kväll har varit händelselös. Punkt. Nej, faktiskt inte så illa. Jag kilade ner till stallet, red och pysslade med Elins fina lilla vita ponny. Hon var piggelin och glad hela långa turen! När vi kom tillbaka blev det lite komiskt. Jag stog och borstade på henne ett bra tag pga att hon tappade så himla mycket hår. När jag var klar så la jag på henne pyjamasen. Det var bara det att när jag hade spänt magjordarna så sprang lilla ponnyn in i boxen (ja hon stog lös på gången, annars hade hon inte tagit sig en meter) och kvar stog jag som ett fån. Jag tänkte att det var väl nånting som hon hade lärt sig och när jag tänker efter så kunde hon det redan när hon stog hos Lundins. Tur att ingen såg övergivna lilla jag där på stallgången.

Resten av kvällen har jag spenderat framför tvn. Det gäller ju att hålla soffan varm tills papsen kommer hem från garaget. Jag har frysit hela kvällen så jag la mig i ett bad igen. Hoppas inte jag håller på att bli förkyld för då kan det blir problematiskt med min jäkla näsa som bara funkar hälften så bra.


Sommaren 2010 kan ju bli den perfekta sommaren om det går enligt planerna. Gillar't!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0