your song

Många olika planer för kvällen. Först var det tänkt att jag skulle på bio med grabsen och madelene. Det slutade med att vissa drog på krogen och andra till annan ort, och kvar var jag och madelene. Vi bestämde oss för att stanna hemma ikväll med våra familjer så nu ska jag gå ut i vardagsrummet och göra mamma och pappa sällskap. Jag installerade en ny webläsare ikväll också, safari heter den. Språket verkar vara inställt på engelska för vad jag än skriver så blir det röda streck under, sådär som på word.
Imorgon ska jag åka in till stan och fika med mina "gamla" klasskompisar. Mina fina tjejer. Ska försöka hitta ett bra läppstift också. Dessutom ska jag trotsa allt som har med min förkylning att göra och ta mig en ridtur på Odin. Jag har saknat han nu när jag inte ridit på en vecka.
hejsvejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0