bad day



Att inte veta vad man vill.
Att ha för mycket tankar i huvudet.
Att inte veta ett skit.


............

Har haft en underbar kväll och natt med några av mina absoluta favoriter. Jag anlände till ICA Kvantum där mina bruttor Jennifer, Sofia och Julia väntade på mig. Vi handlade massa onyttigt och åkte sedan hem till Fia i Ängsmon och myste och grillade. Vi hoppade studsmatta och jag gick ont i mitt nyckelben. Men det gjorde inget. Vi blev hyper någonstans i samband med att klockan visade sovdags. Vi sprang runt och spelade in en massa filmklipp på klassiska youtubeklipp. Ibland skrattades det så mycket att det kändes som att magen vände sig ut-och-in. Sen kikade vi på film näsan hela natten, retades lite med Jennifer och skön Kjell-låten.

Och imorse när vi vaknade fick jag frukost på sänge av tjejorna. Halleluja! Dom är bäst. Kvällen och natten får 5/5 toasters. Kanonkul!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0