NOSTALGITRIPP


Sitter vid "stora" datan och hittade ruskigt mycket gamla bilder från olika ställen. Here we go:


M & Å


Matilda och Joakim


Marius


Åse och Matilda


NICKE P och mina skor


Haha! Emil och Rasmus m.fl


Hmm. Vi lämnar det här osagt - eller hur Åse? ;)


Junior, Tim och Madelene


Madelene och Linnea O


Regnrocken


Konfirmationsläder


M&M


Sporthallen!


Vackra pojkar


Madelene och Linnea F


Classmates


Min fina <3


HAHA


Jag, Matilda och någon med fint armband i älskade korridoren


Rapersnapers


Madelene, Matilda och Åse


Bästa


Madelene, Junior och Matilda


+ finns hundratusentals fler bilder men i brist på ork så blir det inget mer. Hittade rätt söta bilder på mig och Mr.Fransson också. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0