fredag 2010-05-21



Jag hade ju helst glömt början på denna dag. Började med att göra jättedåligt ifrån mig på mitt prov. Jag blev verkligen besviken och funderar på att skicka världens längst mail till min lärare om att få göra om det. Så många uppenbara fel har jag aldrig haft på ett prov. Den fortsatte lite bättre. Jag sket i sista lektionen för att humöret var det värsta jag har varit med om. Istället tog jag, madelene och mattias en promenad till Allégatan där madelene skulle städa och tjäna pengar. Jag och mattias satt och lökade i solen medan hon arbetade, gött. Det fortsatte med att vi åkte till Maxi med mama a'la madelene och köpte glass. Avnjöt den i solen och trivdes bland solstrålarna. När vi kom hem till bygden igen packade jag, marius, mattias och julia in oss i mattias bil och for mot stan. I lugnvik dog bilen så då fick vi sitta på OK och vänta tills bärgaren kom och bärgade hem bilen. Då åkte jag, bror och jonas och tvättade brors bil och gled i stan.

Senare väntade balen. Det var smockat med folk och det blev väldigt klent med bilder måste jag säga. Det var knökfullt och vi stog på ett och samma ställe hela tiden, det gick inte ta sig någonstans med alla bilar och galna mammor som var ute efter det perfekt kortet i en folkmassa liknande den på yran. Jag gav upp efter ett tag när jag höll på att smälta bort. Alla var jättefina och glada!!! Kan knappt vänta tills det är min tur. 1 år så!

Ikväll har vi åkt 7 pers i robins mammas bil. Jag fick framsätet största delen av kvällen, ända tills jocke blev "åksjuk" och var tvungen att sitta där. Sanningen var bara att han hade upplevt en mindre trevlig olycka i baksätet. Han var rädd. Vi åkte runt och kikade på folk i stan, hälsade på studenterna på balen, käkade donkenmat, hoppade studsmatta och hade en battle i ås med en påtänd/full gubbe i en mercedes.


Puh, nu behöver jag sova.... Imorn blir det mys och grill hos madelene med älsklingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0