i wanna be a billionaire so fucking bad



Här skulle det sovas tidigt var det tänkt. Men inte är jag i säng än heller. Eller jo, på sätt och vis. Men det finns inte en tanke på att sova just nu. Blev fruktansvärt övertrött (pigg) efter min powernap mellan halv 8 och 9. Så nu är det kört. Det blev en Skype med svenne-amerikanen också. Han var brun som en pepparkaka och skulle åka på någon tillställning där man skulle vara finklädd, och det var han minsann. Stekbrillorna var på och allt! Och här satt jag. Förhållandevis likblek, trött och med en frilla utan dess like. Haha.


Nej, här blir inga barn gjorda............ och inget prov imornbitti heller om jag fortsätter såhär.


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0