lördag 2010-05-29


IKVÄLL SMÄLLER DET!!

Jag har laddat upp förrådet med partyhattar och "tutor". Nu behövs bara mitt bästa sällskap och huset för mig själv, sen är kvällen gjord! Planerna är att vi kalasar lite at my place för att sen åka vidare mot storstaden Östersund. Det blir ju kanon!

Igår var det en bra "häng-kväll". Vi började med film hos Mesias, en tur till stan och tvättade Gundts mammas lilla vrålåk, sen till Robbis i Dvärsätt. Vi cyklade på en livsfarlig cykel och jag var allt annat än grym. Det slutade med det vanliga - åka runt i hela stan för att mellanlanda på raggarn emellanåt. Idag har jag ont i halsen. Jag tror det kan bero på att Robin körde så att jag skrek. Eftersom jag var den enda passageraren i hans bil så satt jag dessutom i framsätet och det är mycket läskigare. Jag överlevde iaf och är glad för det - för här ska det firas 18årsdag! :D


tjohallåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0