måndag 2010-05-03


Dagen har varit så otroligt lååååång och jag har varit dödstrött. Kunde inte somna igår så jag låg och läste och lyssnade på musik. Imorse var jag iaf uppe med tuppen för att göra mig redo för school i vanlig ordning. Papsen hade försovit sig så vi fajtades lite om duschen, men JAG VANN!! hoho.

Ikväll gjorde jag ett finfint besök hos momma. Hon hade mazariner!! Och sen kom kusinerna med äppelpaj också. Jag kommer ju rulla fram om inte min familj slutar baka godsaker hela tiden.

Jag behöver verkligen städa mitt rum också om F ska kravla sig in här på fredag. Jag törs inte titta vad som finns under sängen. Det får bli morgondagens projekt! Nu ska det sovas massor.



<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0