måndag 2010-05-17



Jävligt oskön dag fläckvis. Började morgonen med att tro att jag var magsjuk. Jag var sisådär 99 % säkert, men så visade det sig att så var inte fallet. Mår fortfarande som en ko, men fick i mig lite kinamat iaf. Kanske inte helt bra mat efter en hel dag med illamående men är huvudet dumt får kroppen lida. Jag drog på mig bikinin imorse (vid 2) och gick ut i det fina vädret. Ingen sol med himlans varmt. Tog med mig vovven på en mysig promenad runt i mitt underbara Ås. Det luktade gräs och barnen skrek - hallejulia! Sen har jag målat mina naglar. Jag gjorde fransk manikyr-style och jag var verkligen kass på det. Madelene!! Nu är det dags för "riktiga" fakenaglar.

Nu ska jag vänta i 10 minuter tills det blir Det okända och sen har jag dejt med favoriten Teven hela kvällen.



Bild 1- Jo, jag har ben i kroppen men det är inte säkert att jag vet hur dom ska användas...
Bild 2- Grabbar



HAHA den här är förbannat rolig. Rasmus tappade bort kroppen. Men bättre bara ett huvud än ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0