måndag 2010-05-24


(shit, mindre än en vecka kvar till min födelsedag!)

Dagen har bjudit på mys med mina flickor. Inte mycket hektiskt arbete nere på SPIT nu inte. Idag har vi kollat på 2 filmer och gjort en liten uppgift på religionen. Vi har dessutom inga läxor alls, förutom dom som har restuppgifter förstås (vadå? jag?). Efter skolan blev det en kort busstur med Maltesers för att sen krashlanda i soffan och snusa på min nyduschade lilla hundprins.

Efter middagen fick vi skjuts av papsen in till stan för att kika på ännu en bal. Gud så jag längtar tills det är min tur att åka häftig bil och köpa dyr klänning som sen bara används en kväll. Underbart!! Men nu mina vänner är det bara 1 år kvar. Och 6 dagar kvar tills jag är vuxen. Wiho!

Nu ska jag äta mammas nybakade vaniljbullar och sen plumsa ner i badet. Lättsammare kväll.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0