onsdag 2010-05-05


Den här dagen måste nästan gå till historien förstår ni. Idag har jag:

  • Prickat in en försovning, på helt fel dag. Jag missade början på en film vi ska se. Hur mycket fattade jag när jag ramlade in nästan 1 timme försent då? DÅLIGT.
  • Fika med Åse på stan. Det var ett tag sen, så det måste gå till historien det också.
  • STÄDAT MITT RUM! Det var verkligen inte en dag försent kan jag lova. Passar ju alldeles utmärkt att jag hittade ett viktigt papper också.
  • Bokat tvättid i tvättstugan. Jag kan nästan se morgondagen framför mig. Jag kommer stå med min tvätt och inte veta alls vad jag ska göra. Men jag ska klara det själv tametusan!
  • Planerat bakverk och tårtor till min 18-årsdag. Ser ni inte hur sjukt det ser ut? Jag, 18? Vuxen? Myndig? Näe. Jag får nästan lite ångest.

Nu när rummet är fint så kan jag förhoppningsvis drömma om något fint, fast det gör jag nog ändå.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0