onsdag 2010-05-12



Nu har jag långhelg. Känns otroligt skönt. Borde göra något vettigt, men jag är inte så bra på sånna saker. I vanlig ordning blir det väl fika hos momma och promenader med hunden.

Började dagen med en räcertur in till skolan med bror. Fortsatte med ett rättskunskapsprov. Jag svarade på alla frågor utom en. Borde gjort mer, men kunde icke. Så kan det gå om inte haspen är på. Resten av dagen har jag och damerna hängt i datasalen och lite på stan. Vi avslutade dagen med att lyssna på några 3or som redovisade PA, och sen fikade vi med klassisen. Det var gott och jag blev mätt. Efter skolan solade jag lite med Fredrik och någon annan flicka på torget. Det luktade hundbajs och var varmt.


sometimes I just wish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0