onsdag 2010-05-19



Idag var en fin dag, en mycket fin dag. Började dagen med en härlig sovmorgon fram till 10 för att sedan ta mig en härlig promenad till bussen med ipoden. Att jag istället glömde mobilen hemma var ju ett problem jag senare skulle upptäcka. Mötte Jennifer på Traktören så vi gick och tog plats på Tehuset och väntade in våra polare Julia och Fia. Vi fikade och planerade PA i tre timmar. Besitter ju hemlisar som inte ska avslöjas förän det är helt klart. Går det igenom så blir det ju en grymt rolig upplevelse, och förhoppningsvis någonting vi kan dra nytta av senare. Hade ju inte varit helt fel att veta om det lite tidigare då det var större utbut så att säga, men det här var ju näst intill perfekt ändå. Ååå så det pirras i magen! Sen gick vi på Resia och pratade resor med en trevlig ung dam. Vi har även där en hel del att se fram emot. Grymt! (sa grisen). Efter det kände jag och Julia ett shoppingbehov så jag köpte mig en enkelt linne på Gina och Jully handlade presenter till sin mor och sin storasyster. Åsbussen hem.

När jag kom hem käkade jag B&J och funderade på en del saker inför min födelsedag. Var ju meningen att jag skulle köra en favorit i repris på Emils födelsedag och hyra limmo. Problemet är bara att vi är ganska många och limmon rymmer ju som dom flesta vet bara 8 pers eller nåt sånt. Känns ju oroligt att lämna ett par stycken hemma liksom. Nej. Den idén lägger vi på hyllan. Kanske kör det till yran istället! Har lovat Gundten en åktur på min rosa moped så han kommer ha minnen för livet i alla fall.

Imorgon har det pratats om plugg på Domarvägen 12. Vore ju inte helt fel med tanke på vilket jävla prov det blir på fredag... Puh


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0