onsdag 2010-05-26


Skrämmande nära nu vänner... Varje gång jag loggar in och skriver rubriken så inser jag att varje dag går så himlans fort. Hur ska jag hinna med allt? Nu fixade jag dessutom ett IG på ett prov också, så det måste ju rättas till innan jag går på sommarlov. Fan också. Jag som inte hade något plugg alls. Är man klantig så får man skylla sig själv...

Dagen har varit sjyst. Vi gjorde klart en liten redovisning och sen blev en lunch på Subway med mina favoriter. Vi pratade lite resor (FYFASEN VAD KUL VI SKA HA!! OCH BRUN SKA VI BLI) och massa annat roligt som ska hända. Vi börjar förhoppningsvis redan på fredag med roligheter! Efter Ismaels PA-redovisning tog jag bussN hem till bygden. Resten av kvällen har spenderats i mamsens och papsens säng under ett täcke. Dom har ju stulit min tv så dom får skylla sig själv att dom hittar en utslagen 17-åring och en däckad hund där när dom kommer hem från jobbet. Lär ju inte sova mycket ikväll. Great! Har jag tur kanske svenne-amerikanen behagar logga in någon gång inatt vettja.

Imorgon är det tydligen mentorsdag/SPIT-dag. Jag klagar inte över att slippa veckans annars jobbigaste dag (8.15-16.35) och ersätta den med en dag som börjar 10 och slutar absolut senast 14. Dessutom ska vi bara spela brännboll och fika, alternativt kolla på film och fika om det regnar. Får hoppas att ettorna är snälla krakar och inte bråkar med oss. Imorgon ska jag prova ha brors iPhone också. Blir ju som roligt eftersom jag inte kan svinga ett brännbollsracket med mitt stackars nyckelben som fortfarande gör lite ont emellanåt, så varför inte spendera den tiden med nyllet i en mobil?


morsing och goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0