söndag 2010-05-02


Oh my.. Jag har inte pluggat mycket alls och imorgon väntar det förmodligen fetaste provet i hela världshistorien. Min historialärare är nämligen inte att leka med. Så ikväll har jag läst ytterst lite om Columbus, renäsanssen och Luther. Kanonkul!

Jag vaknade hyffsat tidigt för att ha kommit hem 3 på natten. Jag klev upp halv 1 och åkte till min farbror som fyller år idag. Vi åt tårta och försökte starta pappas gamla bil, men den hade inget batteri. Det sög ju. Vi åkte vidare och jag gjorde ett snabbstopp hemma vid datan innan vi rejsade vidare till Fåker (?) för att hämta en gräsklippare. Sen fick jag god middag, och sen har jag dreglat ner min kudde. Och nu är det dags att läsa lite till inför morgondagen. Finns ju bättre saker man kan göra en söndagkväll liksom.


28 jävla dagar, sen så!



F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0