söndag 2010-05-16



Mitt liv blev en skitliv på mindre än 5 sekunder. Fick ett mailjävel av halebop där det stog att mitt nummer inte kunde flyttas över eftersom jag inte var beställare av telefonen. Det betyder att jag måste beställa den om 2 veckor. Haha, fan vad fjantigt det lät nu. Men det gjorde ont i hjärtat när jag insåg att jag väntat helt i onödan hela helgen. Nu ska jag bara vänta tills jag fyller 18, sen smäller det. Ja jäklar vad det smäller!

(Funderar starkt på att överta storebrorens iphone istället.. Bara för att han inte ens vill ha kvar sin längre. Aa fast ne) Nu behöver jag sömn för imorn väntar en redovisning och en debatt. Jag har läst om vänsterpartiet större delen av fredagen och kvällen idag, men ingenting fastnar. Shit







grattis moffa på födelsedagen. vi saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0