tisdag 2010-05-11



Första och främst - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA JOHAN!!! du vet att vi dunderfirar när du kommer hem.


Dagen har bjudit på yrkesinformation hela förmiddagen. Jag gick och lyssnade på en polis som jag kände igen mycket väl, tyvärr kanske jag ska tillägga. Skämt åsido. Hon hängde på vår fritidsgård förr i tiden när vi var dum i huvudet hela Ås. Efter det råkade jag fastna i lyan. Jag såg vilken kö det var utanför bartender så jag sket i det och fikade istället. Sen kom det roliga, det alla väntat på hela dagen.... Nationella i Spanska steg 4!! Åh vad underbart det kändes att jag åtminstone kunde svara (men fortfarande inte vara säker) på i varje fall 2 frågor på hela eftermiddagen. Alla tre delar förutom muntligt, på en och samma eftermiddagen. Underbaaaaart!

Det var med tunga steg jag och åselipåse lämnade Wargentinskolan. Jag och madelene åkte hem till thorell's och kikade när grabbarna hoppade studsmatta. Och jag gosade med världens gulligaste och keligaste lilla hund. Jag tror jag måste kidnappa det nytillskottet i familjen thorell.


Nu ska jag sova och läsa ytterligare lite inför rättskunskapsprovet imorn. thuglife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0