tisdag 2010-05-18



Jo men såatte.. Utredning, utredning, utredning! Här ska det tas blodsocker och blodtryck och allt vad det heter. Jajemän, nu ska jag bli frisk som en nötkärna.

Idag har jag tvättat kläder och plockat undan lite på mitt rum. Nu ska nästa tvätt in i maskinen och sen ska hundfan rastas. Efter det blir det förhoppningsvis en tur till Maxi med åsfolk för lite körv.

Morgondagen ska spenderas på tehuset med bästa klassvänner. Vi har flexdag imorgon och ska planera vårt PA. Tänk att jag snart börjar 3an och ska gå i skolan måndag-onsdag och sen vara "ledig" torsdag och fredag. Måste ju erkänna att det inte känns helt fel med tanke på att det förmodligen blir endel plugg även nästa år. Men först ska jag klara mig helskinnat genom mitt andra år och sen ha ett långt och skönt sommarlov. Mitt första sommarlov som myndig. Tjoho.


dusch också. snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0