tisdag 2010-05-25



Dra mig baklänges. Jag ångrar inte en sekund att jag började på SPIT, inte en enda sekund. Inte för tillfället iaf! Vi har nästan ingenting i skolan alls, och det vi har ska göras på lektionstid. Just nu håller vi på att klippa och klistra, inte så ansträngande. Dom enda "riktiga" lektionerna jag har den här veckan var draman idag och rättskunskapen på fredag. På torsdag har vi mentorsdag och då ska vi spela brännboll med ettorna eller kika på film och mysa, och imorgon har vi block hela dagen. Man ska inte klaga. Och det kunde ju dessutom inte bli ett bättre avslut på denna vecka. Can't wait.

Nu ska jag göra mamsen sällskap framför tv'n. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0