torsdag 2010-05-06



Vilken härlig dag alltså. Helt i min smak. Inga lektioner på hela förmiddagen vilket innebar sovmorgon till 12.30. Då fick vi tillbaka våra historiaprov och sen en lång rast fram till idrotten. På idrotten hade vi ett mycket spänt samtal mellan oss elever, rektorn och vår idrottslärare. Efter det behagade inte vår lärare ha lektion med oss så hon skickade iväg oss. Jag och Hanna tog oss en promenad på stan där jag köpte en bikini för 100 kr och provade parfymer. Sista lektionen var drama och så lekte vi med scenlampor och spelade upp vår pjäs en gång. Sen var det slut på den dagen.

Ikväll har jag tvättat kläder och städat under trappan hemma.


imorgon är det fredag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0