torsdag 2010-05-20


Helt sjukt! Bara 10 dagar kvar tills jag är vuxen. Jag kan inte släppa det...

Dagen har ju varit helt okej. Vi har egentligen inte gjort mycket alls på skolan. Haft en gruppuppgift, sett film, muntligt prov i spanska och sen idrott som jag ändå inte kan vara med på. Boxning, hur bra?? Efter det hade jag egentligen drama men jag skulle på ett "viktigt möte" så jag kunde inte åka dit och sminka mig till en clown och sen åka hem.

Idag kontaktade vi i alla fall en Linda Johansson. Hon är kontaktperson hos Försvarsmakten, där vi ska genomföra en vecka i militären som PA. Det enda som återstår nu är att skicka in anmälningsblanketten och sedan invänta juli månad. Lite nervös är jag faktiskt över att bara dra iväg, dra på sig en uniform, springa lerbanor, bli allmänt skitig och sedan också skjuta med riktiga vapen. Hujedamig! Haha.


NU - middag i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0