yes no yes no yes no



Big stuff is happening. Igår var jag på stan och snirklade runt med mina vänner. Vi åkte först till Torvalla där jag äntligen fick träffa freppis. Sen åkte vi vidare till en fet villa på frösön, inte ens färdigbyggd men sjukt snygg. Där stannade vi ett tag och jag fick leriga skor. Gräsmatta borde vara prio 1 när man bygger nytt hus. Sen blev vi blöta i stan ett tag och sen åkte vi och käkade nattmat på donken. Efter det så gjorde vi något galet. Johan D ringde till Malte och undrade om vi inte kunde köra hans kompis Emma till LIT för en hunka. Det slutade med att vi gjorde det?! Jag vet vad du tänker Julia: "men det är inte så långt till Lit", men satan vad tid det tog och jag var dörädd för att det regnade snorloskor från himlen. Crazy.

Ikväll lutar det åt näldengalan. Mixed feelings. Orkar egentligen inte men jag hoppas jag är piggare vid 9 när vi styr kosan mot nälden.


<3

Kommentarer
Postat av: julia

en fin by värd all tid i världen!

2010-05-01 @ 16:42:27
URL: http://hejolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0