2010-10-07


jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon. jag är inte redo för det. känns som att jag "kastade bort" halva mitt lov med att operera mig. visst, jag kan andas men va tusan - ilandsproblem. just nu är näsan bara allmänt jobbig och irriterande. det kliar och kittlas hela tiden och jag nyser och snorar konstant. mina klasskamrater kommer ju bli tokig på mig om vi ska sitta tysta i ett rum!

ikväll utnyttjade vi sista kvällen på lovet till max. jag och julia tog oss till murre. dom åt köttbullar och jag... snorade. sen satte vi oss i soffan och lyssnade på opera vilket förövrigt är en fruktansvärt underskattad musik. vi somnade nästan ett tag. sen åkte vattenpipan fram men jag kände att det var bäst att avstå pga infektionsrisken. jag menar, jag har ingen aning om vad som finns i den där röken. sen tog jag och murre en promenad ner till julias familjs bil, där vi fick vänta i kylan tills jullan kom. vi åkte till maxi och storhandlade inför film. sen mötte vi upp magnus och hyrde film på OK i lugnvik. vi åkte tillbaka till murres lägenhet och kikade på filmen och fick sällskap av simon. när filmen var slut avrundade vi kvällen med lite schlager, dans och utklädning.

nu ska jag sova lite innan jag har... sovmorgon, och en lektion därefter. jobbig dag.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0