2010-11-14


jag har spenderat min helg i stugan tillsammans med mamma, pappa och lite magnus. i fredags åkte vi upp och tände elden, satte på värmen och lämnade vovvis. sen åkte vi ner till hotellet och käkade säsongens första pizzabuffé. resten av kvällen spenderades i soffan framför tvn med god dricka.

igår hann jag knappt vakna innan magnus kom hit. vi kollade på tv och inväntade mamsi och papsi tills dom kom hem med nytt kylskåp/frys. då fick magnus arbeta. dom körde upp skåpet och en bäddsoffa med skoter och sen fikade vi. han drog hem vid 2 och då åkte vi till lillholmsjö och kikade på ny hjälm och nya kläder till mig. gött! på kvällen kollade vi på mitt nya favoritprogram "Så mycket bättre" och åt gott.

nu kommer snart moster och anders, och då blir det fika. sen ska vi heeeeeem!!!! för jag saknar mina åsisar. <3

ja, i detalj.... nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0