2010-11-17


men tjenare värdelösa blogg! vad ska jag skriva om för roligt idag då? kanske att skolan idag inte ens borde kallas skola. ingen engelska=sovmorgon till 11.25, moggesnack med hela SPIT om datasalen, lunch och skön vinterpromenad till Hempan med bästa brudarna, ytterst lite PA-arbete, också tog vi och avslutade med fika. MEN man ska inte gå runt och tro att SPIT är slappt, absolut inte. bortsett från att vi kanske aldrig gör något på skolan eller knappt vistas på skolan alls så har vi just nu 2 stora arbeten som ska vara inlämnade på fredag innan 17.00. dessutom har jag 3 restuppgifter som ligger och väntar på att jag ska orka bry mig.

kvällen har jag däremot inte spenderat med restuppgifterna, som jag kanske borde. när jag kom hem från skolan så gick jag direkt från bussen till julia och kikade på Kommisarie Späck. Kan ju va den värdelösaste film jag sett någon gång, inte alls min humor för fem öre. efter middagen kom mange och hämtade mig och vi åkte hem till hans mysiga lägenhet och kikade på en riktigt beck-film istället. kom hem för någon timme sen och ska nu ladda hem något olagligt skit så att jag kan få någon musik på min dator utan att använda spotify, för att inte tala om min iphone som snart måste mögla av all gammal musik.

har blivit totalt kär i rihannas nya album så, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0